יום ראשון, 8 ביולי 2012

כיסוי לגלקסי 3 incipio silicrylic כיסוי ששומר על הגלקסי 3 שלכם

incipio


silicrylic incipio כיסוי שעוצב במיוחד בכדי להגן על מכשיר גלקסי 3 עכשיו בישראל .

כיסוי מיוחד במינו בעל 2 שכבות הגנה + מגן מסך מקורי של ענקית הכיסויים בעולם incipio  עכשיו זמין לרכישה בחנות היוקרתית שלנו ליבוא כיסויים לגלקסי S3 

להזמנות 072-28-28-236
לרכישה באתר שלנו לחצו כאן 







לפני מספר ימים סיקרנו את הכיסוי של חברת קייס מייט טאף לגלקסי 3 חלק מהביקורות טענו שמדובר בכיסוי מוגשם מאוד וכבד מאוד בכיס שלנו , היום קיבלנו את הכיסוי החדש של חברת "אינסיפיו" כיסוי לגלקסי 3 בעל עיצוב מעניין מאוד ויוקרתי ביותר .
הכיסוי מצטיין ב 2 שכבות הגנה מיוחדות במינן היוצרות מעטפת מיוחדת מאוד המגנה באופן מוחלט על מכשיר הגלקסי 3 , שכבה ראשונה אותה אנו מרכיבים על מכשיר הגלקסי 3 היא שכבת סילקון שתפקידה היא לספוג את מרבית הזעזועים ולמנוע את העברת החבטה במקרה של נפילה אל מכשיר הגלקסי 3.



שכבה שנייה עשויה פלסטיק העשוי מחומר מיוחד במינו הנקרא פוליקרבונט , תשלובת של חומרי פלסטיק היוצרים יחדיו חומר פלסטיק קשיח וגמיש מאוד, תפקידו של כיסוי הפלסטיק הוא לשמור ולהגן על חלקו האחורי חלקו הקידמי כולל המסך של הגלקסי 3 וגם צדדיו הרגישים של מכשיר ה S3 .



העיצוב של הכיסוי לגלקסי 3 מעניין מאוד ונקי מאוד כך שאתם מקבלים כיסוי קל במיוחד ובעל עיצוב נקי השומר על מראה אסטטי ונקי מאוד של מכשיר הגלקסי .

הכיסוי של אינספיו מגיע עם מגן מסך מקורי בלבד כך שאתם מקבלים חבילת הגנה טובה ואיכותית למכשיר הסמארטפון שלכם.